Sidor

söndag, augusti 28, 2011

Solklänning till Wilma

Jag har precis kommit tillbaka från ett härligt Zumba-pass. Jag kan absolut inte skryta med att jag var direkt graciös (mer skadeskjuten kråka), men det var himla kul :D.


Dagens inlägg blir ett plagg som jag leverade innan sommaren. Klänningen är sydd enligt mitt vanliga mönster för solklännning och längst ner har jag sytt en applikation i form av ett W. Jag kan nog inte brodera ut texten mycket mer om denna utan bestämmer mig för att lägga tiden på att kolla runt bland alla övriga bloggare istället.

Mönster: Eget i storlek 92
Tyg: Rosa stjärnor från JNyDesign samt turkos interlock från samma tillverkare.

8 kommentarer:

  1. Jätte söt!! Och vad roligt att du var in hos mig och kommenterade! Bebisen är beräknad att komma den 25 oktober men som vi alla vet så kommer den när den själv behagar! Hoppas att jag slipper vänta ända in i november bara! :)

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg applikation, jätteproffsig!/Åsa

    SvaraRadera
  3. Vilken läcker!!! Älskar kombinationen turkost och rosa!!!!

    SvaraRadera
  4. Snygg! Härliga färgkombinationer!!

    SvaraRadera
  5. Söt klänning, och underbar liten op i tidigare inlägg :)

    SvaraRadera
  6. Vilken superfin solklänning i härlig färgkombination.

    SvaraRadera
  7. Supersöt! Zumba är verkligen en höjdare...önskar vi hade ett sådant pass här...nu har jag anmält dig till syhelgen:) blir besök hos eller av Liandlo med:) ska du dit nästa vecka? Kram

    SvaraRadera