Sidor

fredag, november 06, 2009

Nya tyger och ett par byxor


Idag har varit en riktigt lååååång dag. Inledningsvis var vi uppe stora delar av natten med E som spydde och sedan har både jag och sambon mått dåligt idag. Nu framåt kvällen börjar vi piggna till igen och jag orkade äntligen släpa mig iväg till ICA för att hämta mina nya tyger från Mjuka tyger. Precis som många med mig passade jag ju på att fynda tyg när Anna hade 30 % på sin födelsedag.
Jag lägger även in en bild på en beställning. De som varit med mig ett tag känner igen dessa och därför ordar jag inte så mycket mer om dem. Dock kan jag nämna att dessa är lite speciella för mig eftersom de är den första beställningen från någon jag inte känner :).

5 kommentarer:

  1. Tack för svaret ang overlock. Verkar som att många av er har en Janome av nått slag. Tycker det känns lite osäkert att köpa från England men det verkar det ju oxå som att flera har gjort:)Får väl ta mig en funderare... Byxorna ser föresten lika fina ut denna gång! Ha en skön helg!/Mia

    SvaraRadera
  2. Näääe stackars er som varit/är dåliga... Inge roligt med spysjuka :( Hoppas ni blir friska snart! Jag har sagt det förr, men säger det igen; jättefin blogg du har!
    Kram från din B-ryds vän! Ps. vad sägs om en fika snart?

    SvaraRadera
  3. Härliga tyger och fina byxor! Jag gillar verkligen din modell på byxor och färgkombinationen är riktigt snygg!

    SvaraRadera
  4. Åh vad kul med nya tyger, avis!! =)
    Jag håller med Beata, byxmodellen är så fin!

    SvaraRadera
  5. Stackars er som fått magsjuka, här har vi "bara" influensan, svin eller inte är det ingen som vet... (Nu missar jag bruka marknad som jag pushat för på bloggen)
    Såg att du har himla snygga etiketter på byxorna, är nyfiken på dem!

    SvaraRadera