Sidor

lördag, juni 27, 2009

Ränder värre än i Gränna :).



Åh, vilket underbart väder vi har. Ägnar den mesta tiden åt sol, salta bad och mys med familjen, så någon sömnad blir det inte så mycket av. Jag har dock flera plagg som jag inte bloggat om än, så efter sommaren är jag nog i fas :).

För några veckor sedan skickade jag in en beställning om tygprover från E-slöjd och efter bara några dagar kom de på posten. Det var hur många olika härliga ränder som helst med de mest underbara färgställningar som man kan önska sig. Jag var helt lyrisk :).Efter svår beslutsångest valde jag tillslut ut fem olika färgställningar och väntar nu spänt på dem. E ville BARA ha rosa ränder, men jag ville ju ha några av de andra med. Det ska bli spännande att prova en för mig ny tillverkare, men efter vad jag förstått av andra bloggare så lär jag inte bli besviken.

Jag väntar in mycket tyg nu framöver. Dels har jag beställt mera moln, Ingrids husvagnssemester och stjärnor från JNydesign och dels har jag beställt pirater, igelkottar, grodor och stretchfrotté från Mjuka tyger. Ovanpå detta vann jag en auktion på tradera igår med randigt och enfärgad velour från Mjuka tyger. Fick det för under halva priset så jag är supernöjd :). Ju mer jag pratar om det desto mer längtar jag efter mina symaskiner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar