Sidor

tisdag, juni 23, 2009

De nya tygerna från JNyDesign är här!!!!!


Äntligen har tygerna från JNyDesign ramlat in på posten. De kom visserligen redan förra veckan, men eftersom det varit midsommar har jag varit lite slö med att få med det i bloggen.

Molntygen var precis lika underbara som jag trott. Dock är jag nu i efterhand även sugen på det cerisa också, men det får jag ta i nästa beställning. Det kommer nämligen absolut att bli en nu mot slutet av veckan när Ingrids husvagnssemester kommer samt stjärntyget. Jenny har även meddelat att det kommer oranga, röda och gröna moln i augusti och sedan kommer förhoppningsvis Johannas apor och lejon framöver med. Bäst att spara lite av semesterkassan så att jag kan shoppa loss då :).

Jag hade även beställt lite nya kanintyger. Det blev ett gult med bruna kaniner (slut numera hos Jenny) som jag ska använda till något fint till S samt ett gult med röda kaniner som jag bara inte kunde motstå. Gulliga Jenny skickade även med en bit gult tyg med blåa kaniner, vilket tacksamt togs emot :). Jag hade även beställt lite olika interlocktyger som jag älskar att sy i och som barnen stortrivs i. Nu riktigt kliar det i fingrarna efter att få sätta igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar