Sidor

lördag, mars 10, 2012

Vårstädning....


1. U-båtar från Znok i interlock 1.5*1.3 meter (slut hos leverantören) 80 kr SÅLD
2. Ugglor i jersey 1 * 1.2 meter 60 kr 
3. Gröna vågor från JNyDesign i jersey 1*1 meter (slut hos leverantören) 75 kr SÅLD


4. Turkosa pingviner från Stoff 2000 i interlock 1 * 1.7 meter 80 kr SÅLD
5. Lila pingviner från Stoff 2000 i interlock 1 * 1.7 meter 80 kr SÅLD


6. Siffror från Mjuka tyger i jersey 1 *1 meter 75 kr
7. Rosa jersey 1 * 1.5 meter 70 kr


8. Rosa kaniner från JNyDesign i interlock 0.45 * 1.3 meter 50 kr
9. Rosa stjärnor från JNyDesign i jersey 0.45 * 1.60 meter 50 kr SÅLD
10. Rosa elefanter från Znok i interlock 1 * 0.7 meter 50 kr SÅLD

Nu känner jag att det är dags att rensa lite bland tyghyllorna. För tillfället är det så fullt att många tyger får använda golvet som förvaringsyta :D. Snälla hjälp mig att bli av med några hyllvärmare. Tygerna är tvättade med milt tvättmedel. Jag samfraktar gärna. Vid intresse maila mig på krumelej@hotmail.com eller lämna en kommentar nedan.

5 kommentarer:

  1. Jag köper gärna u-båtar och elefanterna, vad hamnar det på i porto?

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna köpa båda pingvintygerna (och också u-båtarna och elefanterna om Bustråden mot förmodan inte vill ha dem)!
    Hälsningar Lill-Fia&Bus
    lillfiabus@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Typiskt att man alltid är så sent ute;) Jag köper gärna de gröna vågorna och de rosa stjärnorna!
    Hur betalar jag?

    //Madebycarran@live.se

    SvaraRadera
  4. Om Lill-Fia& bus ångrar sig så vill jag gärna köpa båda pingvintygerna =)

    SvaraRadera
  5. Om Madebycarran ångrar sej köper jag vågorna..... :)
    Kicki_04_07@hotmail.com

    SvaraRadera