Sidor

lördag, juli 10, 2010

Nya tyger.....


Velour med turkosa och vita ränder på orangea botten samt enfärgad turkos velour att matcha till.
Ljus(lime)gröna och gula ränder på mörkgrön botten med limegrönt och brunt att matcha till. Samtliga tyger i velour.

Himmelsblå, turkos och grönrandig (Mjuka tyger) velour.

Igår träffade jag Mari på Wimsan kids och vi hade några trevliga timmar med mycket sy-prat, skratt och tyginköp. Vi åkte till Ernst som är en grossistfirma för återförsäljning av tyger som ligger utanför Båstad. Eftersom Mari har eget företag får hon handla och gullig som hon är lät mig köpa några meter av henne :D. Här kommer ett smakprov på vad som kom med hem.
Velour med turkosa och vita ränder. Tack Mari (och dotter Emma) för en trevlig dag. Jag hoppas att vi ses snart igen!

Röda apor på gul botten i interlock från Mjuka Tyger.

5 kommentarer:

  1. Härliga färger, gillar verkligen brunt&grönt....

    SvaraRadera
  2. Åhh så härliga tyger!! Jag bara älskar velour!!

    SvaraRadera
  3. Det orange-turkosa var verkligen härligt! Vad juste att du fick köpa av henne.

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket Malin. Vi hade oxå en väldigt trevlig dag. Det gör jag gärna om någon dag igen. Vi hade ju så himla mycket att prata om, det var jättekul ...
    Tog inte med mig tygerna till stugan så jag har inte tagit några kort på det nyinköpta.

    Har ju varit en underbar dag på stranden, så idag har jag inte sytt något alls. Det blev för varmt på altanen, hihi ...

    Ha en fortsatt bra kväll ! Mari

    SvaraRadera