Sidor

lördag, oktober 10, 2009

Efterlysning och en mössa


I veckan har jag fått förfrågan om att sy en singoallatunika. Dock står jag inför ett litet dilemma då jag inte har kvar av det tyget som önskas. Därför skickar jag ut en förfrågan här om det finns någon därute som har kvar av bruna kaniner på limegrön botten från JNyDesign till försäljning?
Jag behöver inte speciellt mycket, men det ska räcka till ett fram och bakstycke till en tunika i storlek 122.
Som sagt, är det någon som har över av detta och som är villig och sälja så maila mig.

För att detta inlägget inte enbart skall bli text så slänger jag in en mössa som jag sytt upp åt en arbetskamrat. Hon ska ge den till en liten 2-åring och jag hoppas att tjejen blir nöjd. Tilläggas kan även att med denna mössa så gick allt som kan gå fel (utom applikationen) fel, men slutresultatet blev ju bra och det är ju det som räknas :)

8 kommentarer:

  1. Jätte fin mössa =) Tyvär kan jag inte hjälpa dig med tyget hoppas du får tag på det!!

    SvaraRadera
  2. Vilken söt mössa! Kan tyvärr inte heller hjälpa dig med tyget... Hoppas du får tag i det iaf!

    SvaraRadera
  3. önskar jag kunde hjälpa med tyget men den här jag inte, mössan är sååå fint, att tjejen kommer inte att ta av sig flr att sova, hehe.

    SvaraRadera
  4. Fin mössa! Tyvärr så har jag lite för lite kvar av det tyget :-(. Lycka till!!

    SvaraRadera
  5. Mössan var jättefin! Något sådant tyg har jag tyvärr inte.

    SvaraRadera
  6. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, men vill ändå säga att mössan är jättefin!

    SvaraRadera