Sidor

tisdag, april 09, 2013

Nytt till kidsen :D

Ibland får jag riktigt dåligt samvete över att mina egna barn sällan får nya Krumelej-kläder. För att råda bot på detta spenderade jag helgen med att sy till dem båda. Sigge fick detta setet som han bar på dagis idag. Ella är inte lika betagen i de mönstrade tygerna numera, så hon fick välja bland mina enfärgade och sedan tryckte vi transfertryck på ryggen. Både byxa och tröja nedan är sydda utifrån egna mönster och tygerna är från JNyDesign samt Tygfabriken.

Jag vill passa på att tacka för alla snälla kommentarer. Det är härligt att vara tillbaka i bloggandet igen :D

3 kommentarer:

  1. Håller med föregående talare! Supersnyggt!

    SvaraRadera
  2. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    SvaraRadera