Sidor

onsdag, oktober 13, 2010

Avslutat Krumelej-kväll och beställningsstopp....


Ikväll har den gått av stapeln....min lilla Krumelej-kväll :D. Jag hade lagt ut alla mina tyger och mina kompisar fick klämma, känna och njuta av alla härliga färger och mönster. Vi hade en jättetrevlig kväll och jag tackar alla inblandade. Dock måste jag nu sätta ett beställningsstopp. För hur lång tid vet jag inte, men jag har ca 40 plagg beställda så räkna med att jag släpper på det först efter jul. Här kommer lite bilder på alla tyger....tänk att de var så många :D.

17 kommentarer:

  1. Grattis till en lyckad kväll! Vilken "tygaffär" du har hemma. Man blir ju helt lycklig av alla färger och mönster. :-)

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag önskar jag kunde hoppa in i datorn jag med!! Gud så kul det låter och grattis till en lyckad kväll!! Jag har precis beställt lite tyger från JNY och kameleont. Ska försöka utöka tyglagret och sy upp lite plagg för en julmarknad. Ha det gott så länge!

    SvaraRadera
  3. Vad kul med Krumelej-kväll å det verkar ju ha gått jättebra med så många beställningar. Underbart att se alla härliga tyger, borde visa mannen att det inte bara är jag som har massa tyger hemma ;-)

    SvaraRadera
  4. grattis till en lyckad kväll... och vad många fina tyger du har!

    SvaraRadera
  5. Grattis till en lyckad kväll! Vad kul med många beställningar, hoppas det inte blir för mycket för dig att stå i så att du tappar sugen som en del andra har gjort!

    SvaraRadera
  6. Vad trevligt det låter med tygvisar kväll och vad mycket fint du har. Blir lite sugen på att sy i trikå när jag ser alla tyger.

    Kul med många beställningar då vet vi var du gör de närmaste veckorna.

    Ha det bra
    Mia

    SvaraRadera
  7. Oh, vad det ser mysigt ut! 40 plagg - enormt! När hinner du sy så mycket?

    SvaraRadera
  8. Åh, vad härligt det ser ut!!

    SvaraRadera
  9. Åh jag vill bara klappa och känna på alla fina tyger, ser urhärligt ut!
    Förstår att du fick in mycket beställningar, fullt upp framöver med andra ord! =)

    SvaraRadera
  10. Grattis till en lyckad kväll! Så avis jag blir på alla dina underbara tyger!!

    SvaraRadera
  11. Vad kul att det blev en lyckad kväll! Supersmart av dig att låta kunden se och känna på tygerna innan beställning. Verkar vara ett vinnande koncept, grattis!

    Vilket tyglager du har i din ägo, fantastiskt!Jag blir oerhört avundsjuk.

    SvaraRadera
  12. Grattis till en lyckad kväll! Underbart mycket tyger du har. Kram

    SvaraRadera
  13. Såg underbart ut. Förstår att de beställde. Bra jobbat !

    SvaraRadera
  14. Oj vad mycket tyg du har :) Kul att det gick så bra!

    SvaraRadera
  15. Å vad mycket tyg, å vilken mysig kväll det lät som!

    SvaraRadera
  16. Herregud vad mkt tyg!! Och vad många beställningar du fått, GRATTIS!!

    SvaraRadera