Sidor

söndag, september 26, 2010

Snart dax för sängen.....

Har precis kommit ner efter en riktigt dålig sykväll. Det mesta har i princip blivit fel och sprätten har fått jobba hårt. Visst är det märkligt....för om något börjar krångla, så är det som om allt annat hänger på. Måste bero på grupptryck :D. Dock får man se det så att imorgon kväll lär det gå bättre....
Idag blir det bara en livebild på Tilde och Elis i kläder som syddes redan i våras. Imorgon hoppas jag även då tid över att titta runt bland alla fina alster som jag sett på min blogglista.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

10 kommentarer:

  1. Usch, det är jobbigt och tråkigt med sådana sykvällar, se det positivt, nästa gång blir det bättre :-)
    Apkläderna ser iallafall kanonfina ut!!

    SvaraRadera
  2. Man skulle kunna tro att du aldrig få sprätta, dina kläder är så fina och proffsiga!

    SvaraRadera
  3. Ja jisses vad man får sprätta ibland. Igår lade jag ner en massa tid på att sprätta i en beställd vuxenmössa och det slutade ändå med att jag fick sy om en hel del för tyget höll inte att sprätta i= onödigt jobb! Plus att det tyvärr ät ett tyg från Jofotex som inte hållt för första tvätten så det ser dammigt ut nu, men jag måste låte beställaren avgöra så jag sydde ändå en mössa till henne så får vi se..

    Apkläderna är ju helt underbara!! Är det dina fina barn på bilderna?? Älskar färgerna som ju är helt rätt på barnen!

    SvaraRadera
  4. såå fina kläder dina barn har! och så fina DE är!! ;)
    skönt att höra att sprätten får jobba även hos andra...jag ger ofta upp alldeles för lätt, och SLÄNGER felaktiga saker...

    SvaraRadera
  5. vilka fina kläder... gillar verkligen färgkombon på klänningen, supersöt!

    SvaraRadera
  6. Ja, egentligen ska man sluta när det går fel första gången. Det är då man ska gå och lägga sig och ta tag i det nästa dag istället. Men det är sällan det man vill. Man vill ju bara bli KLAR!!
    Fina plaggen blev i alla fall!

    SvaraRadera
  7. Tack för din fina kommentar. Typiskt när allt går åt skogen... Fina bilder dock!

    SvaraRadera
  8. Känner igen mig med sprättandet, skönt att höra att jag inte är ensam;) Vilka fina barn och kläderna är supersöta på dem!

    SvaraRadera
  9. Så fint med de gula kanterna på den grön aklänningen. Det skall jag försöka komma i håg när jag sätter saxen i mina gröna apor/lejon.

    SvaraRadera
  10. Å vilka fina! Söta barn också!

    SvaraRadera