Sidor

söndag, augusti 01, 2010

Titta vad jag hitta.....

Satt och kollade igenom mina bilder och hittade de här obloggade plaggen. Denna beställningen var lite extra kul, så jag förstår inte hur den fallit i glömska. Plaggen var beställda som en födelsedagspresent till Tilde (som är en återkommande kund). Dock var de inte beställda av mamma V (som vanligt) utan av Tildes mormor som sett Tilde i tidigare Krumelej-plagg. Jag och mormor bestämde att presenten även skulle hållas hemlig för Vera, så att även hon fick en liten överraskning :D.

Jag fick helt fria tyglar i tygval (vilket är otroligt kul) och eftersom jag precis hade fått hem de gula elefanterna så kunde jag inte låta bli att använda dem. Därefter var det att tänka ut något lämpligt tyg till tightsen. Efter en del klurande bestämde jag mig för turkosa moln.

Mönster: Egna i storlek 98.
Tyg: Turkosa jersey-moln från JNyDesign samt gula interlock-elefanter från Znok.

Positivt:
Själva beställningen :D.

10 kommentarer:

  1. Läckra kläder i färgglada färger är verkligen du :o)

    SvaraRadera
  2. Jättefina, hoppas Tilde tyckte om dem:)

    SvaraRadera
  3. Superfint! Härliga färger och glada motiv. Alltid kul med lite överraskningar.

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt! Jag gillar ju både elefanter o gult, så tunikan tyckte jag var extra fin :)

    SvaraRadera
  5. Jättehärligt set! Man blir så glad när man ser färgerna och kombinationen!

    SvaraRadera
  6. Jättefina! Härlig matchning! Svensk sommar :-)

    SvaraRadera